6 Mayıs 2011 Cuma

Tente ölçümü

Bugün dükkanda oturuyorum Tente mi yapsam acaba Beni Ateşe at heryerim yansın birtek kalbim kalsın cünki orda sen varsın bitanem gök yüzünde nekadar yıldız varsa benimde o kadar isyanim var bugün yağmur yağıyor çok ıslandım beni anlamanı bekliyorum kurumam lazım bir an kurumam lazım yardımcı olurmusun ayakabılarım ıslandı ve seni bekliyorum yağmurlu sokaklarda ama sen yoksun yanımda geçen gün yanımdan bir şahin geçdi egzos sesi beni yedi bitirdi tekerlekleri çok güzeldi arkasından birde kartal geldi bana adres sordu tarif ettim bulamadı sanırım ama suç benim değil telefonum bozuldu tamire gönderdim tamirci tamir edemedi aldım telefonu çöpe attım çöpçü çöpü aldı halkalıya götürdü halkalı çöplüğü martı dolu martılardan döner yapiyorlar bizde onu yiyoruz sağlıksız olduğunu bile bile ama olsun tavuk döner ayran bir lira ketçap mayonez pul biberi ekmeğide tosta atıyorlar çok güzel oluyor yemede yanında yat sabaha kadar bugün günlerden cuma pazarına gidip iki kilo domates yarım kilo patates altı kilo biber yedi kilo patlıcan alamadım param yetmedi bende hemen sistem branda dan para alıp pazara geri gelip istediklerimi aldım ve çok mutlu oldum eve gidip patlıcan lı musakka yaptım çok lezzetli oldu parmaklarınızı yersiniz çünkü yemeği ben yaptım ellerimi yıkamamıştım sabun aldım pencereyi açdım yoldan gecen insanların kafasına sabun atarmış gibi yaptım ama atmadım çünkü ben yardım sever insanım adamın kralıyım hesap makinesinden hesapladığıma göre ben nerde yanlıs yaptım seviyorsun sandım bir damla sevgi için sana yalvardım yakardım olmadı sensiz yapamadım benım tente yaptırmam lazım ve hemen branda gitim ve tente yaptırdım cok güzel oldu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder